Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Issue #2 - Top 10+1 Albums για Ταξικό Πόλεμο - by Anhell

Όταν ο δαιμόνιος αρχισυντάκτης απαίτησε μια λίστα με τα albums που θα επενδύσουν μουσικά το ενδεχόμενο ενός ταξικού πολέμου, εγώ ανόρθωσα το ανάστημα μου, προέταξα τα στήθη μου και διακήρυξα ενώπιον όλων οτι είμαι one devout pacifist. Είχα ήδη ξεκινήσει μια καθιστική διαμαρτυρία εναντίον του θρονιασμένη στο βρωμερό οδόστρωμα της οδού Αθηνάς όταν ο υπομονετικός δαιμόνιος αρχισυντάκτης με κοίταξε με νόημα και μου προέτεινε το χέρι του για να σηκωθώ. Και τότε θυμήθηκα οτι ο ταξικός πόλεμος είναι πραγματικότητα και όχι ενδεχόμενο και οτι όσο devout pacifist και να υποστηρίζω οτι είμαι...ε αν έχεις μπεί στον ταξικό πόλεμο, έχεις μπεί.

Οπότε ορίστε και η λίστα μου:

No10: Gang Starr- Step in the Arena
Για ένα θριαμβευτικό ξεκίνημα

No9: Rage Against the Machine - The Battle of Los Angeles
Για να αντλούμε έμπνευση.

No8: Napalm Death- Scum
point of no return. εντελώς.

No7: Brutal Truth- Extreme Conditions Demand Extreme Responses
Absolutely self-explanatory.

No6: The Melvins- Houdini
Για την ώρα της μάχης

No5: Mick Harris & James Plotkin - Collapse
ένα κλειστοφοβικό και φασαριόζικο διάλλειμμα είναι απαραίτητο

No4: Bjork- Post
Stand up/You've got to manage/I won't sympathize Anymore/And if you complain once more/You'lll meet an army of me

No3: Godflesh- Streetcleaner
Don't hold me back, this is my own hell!


No2: Company Flow- Funcrusher Plus
independent as fuck!!!!!!!!!!!


No1: Public Enemy- It Takes A Nation of Millions to Hold Us Back
Αλλιώς δεν υπάρχει ταξικός πόλεμος.


+1 extra album


Godspeed You Black Emperor- Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven
the aftermath

Και μετά ησυχία... για λίγο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου