Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Issue #2 - Κηφήνες της Αριστοκρατίας - by Failure Cult

Θεωρώ τον εαυτό μου απολύτως εξαγοράσιμο, ένα γαμημένο προϊόν, κατάλληλα εκπαιδευμένο να υπακούει στις προσταγές μιας αγοράς εργασίας του αυτοπεριορισμού και της ανίας... Στην τελική όλοι ένα κώλο έχουμε να πουλήσουμε, η τιμή αλλάζει, το γαμήσι είναι πάντα εκεί, σε περιμένει, εσένα, εμένα. Το δέχεσαι; Εγώ το δέχομαι και χέστηκα, πόσα δίνεις πες και είμαστε εντάξει, έχω τις εκρήξεις μου, βέβαια, δεν είμαι αναίσθητος, πάντα θα υπάρχουν τα "γιατί", πάντα θα 'μαι εκεί για να μην τους δίνω τις πολυπόθητες απαντήσεις. Δεν έχω κάποιο "θέμα" με την πάρτη μου, ούτε καν ρε, είμαι απολύτως συμβιβασμένος με ό,τι στον πούτσο μου συμβαίνει, απλά είμαι υπερβολικά έξυπνος για να είμαι χαρούμενος, για ν' αφεθώ στην ευτυχία, αυτό είναι όλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου