Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

Issue #3 - Οι φίλοι μου - by bedlamite one

οι φίλοι μου είναι απο εκείνα τα παιδιά που κουρεύονται μόνα τους.
οι φίλοι μου παιδιά που γερασαν προώρως, κάνας - δυο μέσα σε μια νύχτα...
εξοικειώθηκαν νωρίς πολύ νωρίς με τη θλίψη.
ζουν την παρατεταμένη εφηβεία τους κουβαλώντας πίκρα και πολλά συμπλέγματα.
συνθέτουν ένα υπερρεαλιστικό χαρμάνι ανθρώπων, διαχέονται εντός της πολιτείας ακούσια αποδομώντας την, απλά και μόνο με την ατομική πορεία τους.
νιώθουν καλύτερα τις μικρές ώρες, ησυχία, αργοί ρυθμοί, άπλα...
έχουν μια τάση να αποφεύγουν τους γείτονες καθώς διαπίστωσαν ότι είναι εξαιρετικά εύθικτοι.
αρκούνται σε ένα "τι έγινε ;" κι αυτό με τη σειρά του αρκεί...
μην περιμένεις δώρα και τηλεφωνήματα σε γιορτές και γενέθλια, οι φίλοι μου κάπνιζαν πάντα φτηνά τσιγάρα.
μισούν εύκολα αφού διαθέτουν ελαφρώς διαταραγμένη αξιολογική κρίση.
μίσησαν βαθιά όλες τις στολές...οπότε δεν τα πάνε καλά με τους γιατρούς.
αν σε εκτιμούν αφήνουν δίπλα σου ένα κομμάτι απ` την ψυχή τους.
15αύγουστο πάντοτε στην αθήνα, σε κάποια ταράτσα να καταναλώνουν καρτέλες, να καπνίζουν σκέψεις, κάθε φορά να σχεδιάζουν τη φυγή τους...

ΥΓ. Κωνσταντίνε, μόνο μπροστά σου ντρέπομαι...θα το δεχτώ αν αρνηθείς να μας καταλάβεις.

7 σχόλια:

  1. Welcome young one. Δεν κουρεύομαι. Τα αφήνω να πέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φίλοι σου είναι κάποια σαθρά, νωθρά πλάσματα που δυστυχώς έχουν μυαλό και μηδαμινή όρεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή οι φίλοι που περιγραφεις, μαλλον είσαι εσυ, και όχι εκείνοι πρόσεχε μήπως ο Broken Ashtray εχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Bedlamite 1 δεν κουρεύετε καν Ανώνυμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτον είναι "Η" Broken Ashtray, δεύτερον οι φίλοι του είναι αυτός, εγώ και μερικοί άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To γνωριζω Βurt Salami.Αν το παρεις κυριολεκτικα, το γνωριζω..Broken ashtray, στους φιλους του μπορει να ανηκω κι εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή